Vakantie 2018

27 april 2018 - Nederland, Nederland

Hoe het begon!

Onze eerste ontmoeting was in 2016 op camping bij Kasteel Nederhemert waar we beide kampeerde.

Een hele avond gezellig gepraat maar daar zou het niet bij blijven.

In 2017 hebben we een aantal weekenden samen gekampeerd en gefietst vaak op NTKC terreinen met als hoogtepunt een week op Terschelling, dat was geweldig.

Het klikte goed en we hebben besloten om samen 6 weken door Europa te gaan fietsen.

Wil je onze avonturen volgen dan kun je hier onder je A-mailadres invoeren je krijgt dan een mailtje als wij een nieuw verhaal hebben geplaatst.

De Route:

Ons plan is om vanuit Brielle te vertrekken naar Nieuwpoort in Belgie, dit is 200 km.

Van daaruit  willen we starten met de Frontlijnroute naar Bazel van Kees Zwart.

Dit is een tocht waar het front lag in de 1e wereldoorlog.

De route is ongeveer 1050 km lang.

Vanuit Bazel willen we via de route van Benjamins naar Rome in tegen gestelde richting terug fietsen naar Maastricht ongeveer 600 km.

1. Jan de Leeuw:
    27 april 2018
    Henk, Helmi,
    Ziet er uit als een prachtige reis.
    We gaan jullie volgen.
    Veel plezier.
    Jan
  2. Koosje de Leeuw:
    28 april 2018
    Leuk, ik wens jullie veel fietsplezier en een mooie reis!

Groetjes
    Koosje
  3. Koosje de Leeuw:
    28 april 2018
    Ik wens jullie samen veel fietsplezier en een hele mooie reis!
  4. Jacinta Kannekens:
    28 april 2018
    Spannend! Een goede reis zonder pech en veel plezier, samen, Cint
  5. Johan en Wiljan:
    29 april 2018
    Veel (fiets)plezier samen. Interessante route met veel historie gekozen.
    En zo nu en dan wat hoogteverschillen, lekker voor de benen......
    Gaat vast goed komen.
    Succes vanuit Pufluk
  6. Masja en Jan:
    30 april 2018
    Jullie hebben een mooie historische route uitgezocht. Met jouw voorbereiding komt het zeker goed. Heel veel plezier samen. Groeten uit Druten en Eindhoven
  7. Henk Speelman:
    4 mei 2018
    Henk, Helmi heel veel fietsplezier samen en wat een leuke route gaan jullie afleggen.
    Ik kijk uit naar jullie eerste reisverslag.
  8. Suzanne:
    8 mei 2018
    Een hele mooie reis gewenst! Kasper, Suzanne, Mare en Fie
  9. Laura:
    8 mei 2018
    Heel veel fietsplezier en een hele mooie reis. Geniet er samen van, maar dat zal best goed komen.
  10. Margret:
    9 mei 2018
    Hallo Henk en Helmi,
    Heel veel fietsplezier gewenst met veel mooie herinneringen (en vaak 'wind mee'... ;-))!
    Grts, Margret
  11. Willie Boudeling:
    13 mei 2018
    Wat een eer dat we jullie mochten uitzwaaien! Fijne vakantie, geniet van al het moois dat jullie onderweg zien en beleven. Liefs, Otto, Pelle en Willie
  12. Henk de Leeuw:
    13 mei 2018
    Hallo Otto Willie en Pelle
    We vonden het erg leuk zo uit gezwaaid te worden!
    Groetjes Henk en Helmi