Bedankt allemaal!!

24 juni 2018 - Thuis, Nederland

zondag 23 juni: We zijn allebei weer goed en veilig thuis gekomen. Graag willen Helmi en ik jullie allemaal bedanken voor jullie leuke reacties en voor jullie support. Wij vonden het erg leuk! Dit was ons laatste bericht.                                                             Groetjes Henk en Helmi

Hier nog wat cijfers:

We hebben 2014 km gefietst van Brielle tot Sint Geertruid.                                                               Het waren 16554 hoogte meters.                                                                                          Lekke banden 0.                                                                                                            We hebben geen pech gehad.                                                                                                        We zijn in 6 Landen geweest.                                                                                 Hoogste top 956 meter.                                                                                                         We hebben 3 keer met regenpak gefietst.                                                                            Zijn 3 keer uit gaan eten.                                                                                                    Flessen wijn.........we zijn de tel kwijt!

1. Koosje de Leeuw:
    24 juni 2018
    Het was erg leuk jullie te volgen! Het is alsof je 'n stukje meereist en meegenieten van jullie fietsplezier.

Dank voor de verhalen!

Koosje
  2. Jan de Leeuw:
    24 juni 2018
    Ja, Henk, Helmi, was heel boeiend om jullie reiservaringen mee te krijgen. Dank daarvoor.
  3. Trees:
    24 juni 2018
    Ontzettend leuk en gaaf om jullie zo te hebben gevolgd ! Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gefietst 🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️ Wat een leuke ervaringen hebben jullie opgedaan. En ook nog een paar vreemde vogels gezien en ontmoet 😎
    Onze vakantie is ook voorbij nu !
    De Veluwe was prachtig 😍 2 zwijntjes gezien, 650 km gefietst, natuurlijk lang niet zoveel als jullie km maar ook wel wat hoogtes gehad hahaha met ern Ebike een makkie, dus moest toch wel heel vaak asn jullie denken hoor , RESPECT 👍😍
    Tot gauw lieve Helmi, en een lieve groetvoor jou Henk, bedankt voor de leuke verhalen vooral in mijn nachtdiensten nog eens overgelezen 🤗🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  4. Toondeleew:
    25 juni 2018
    Henk Helmie bedankt voor de mooie in kijk in de reis
  5. Henk Speelman:
    25 juni 2018
    Hallo Henk en Helmi, wat een leuke reis hebben jullie gemaakt en wat een fantastische foto's van de natuur. Ik kreeg echt het gevoel dat ik aan het meefietsen was.
    Een leuke bijkomstigheid is natuurlijk ook dat er geen lekke banden zijn gereden of andere pech aan de fiets.
    Bedankt voor de leuk inkijk in jullie vakantie !!
  6. Johan:
    26 juni 2018
    Leuk om jullie reis zo mee te krijgen. En voor het eerst zo samen ver van huis en aantal weken samen.
    Knap zo'n "eind" fietsen, zal best op momenten zwaar zijn geweest voor jullie.
    En zo lekker afgetraind terug, Henk....!