Klaar voor vertrek!

10 mei 2018 - Brielle, Nederland

Woensdagavond het is zover ik mag op vakantie.

De laatste loodjes afgewerkt op het werk, nog snel 2 certificaten gehaald met dank aan Christel en Masja..

Afscheid genomen van alle leuke collega's tot over 6 weken ........das lang!!

De tassen gepakt, het gaat er altijd om als Wereldfietser niet wat neem ik mee maar wat laat je thuis tenslotte moet het ook mee omhoog als je gaat klimmen.Met Helmi afspraken gemaakt wie wat mee neemt,want allebei boter mee nemen hoeft natuurlijk niet.

Het nog te doen-lijstje dat op de aanrecht ligt word steeds korter,als ik de planten nog een keer water geef zie ik de pimpelmezen druk op en neer vliegen want ze hebben jongen.ik zal ze dit jaar niet zien uitvliegen.Janneke gaat de planten water geven dus dat is een zorg minder.

Na het warme weer van afgelopen dagen is het vandaag behoorlijk koeler,als ik om 09:30 uur vertrek moet ik het regenpak aan,hopelijk is dit geen voorbode voor onze vakantie.De reis loopt nogal met vertraging.Om 14:30 kom ik bij Helmi aan ze is druk bezig met vriendin Leny de gordijnen aan het ophangen.Ze heeft de koffie al klaar.Na gezellig gebabbeld te hebben en gedoucht heeft ze een heerlijke maaltijd gemaakt met een lekker glas wijn het vakantie gevoel is er al helemaal.Na de afwas nog een mooie wandeling door Brielle gemaakt.Morgen nog een dagje werken voor Helmi en dan kunnen we echt vertrekken.

1. Maria Franken:
    10 mei 2018
    goeie reis Henk en Helmi, ik kijk uit naar je mooie verhalen.
    geniet ervan. Groet Maria
  2. Christel:
    10 mei 2018
    Nou het meeste heb je zelf gedaan Henk!
    Heel veel plezier samen, ga er lekker van genieten. We zien jullie verhalen verschijnen....
  3. Willy:
    10 mei 2018
    Een hele fijne reis Henk geniet ervan samen!
    Leuk om je verhalen te lezen.
    Tot horens.
  4. Henk Speelman:
    10 mei 2018
    Henk en helmi heel veel plezier op jullie fietstocht en ik hoop dat jullie mooie dingen gaan zien en natuurlijk weinig lekke banden rijden😳. Maar dat lost henkie dan wel op😎🚴🏿
  5. Trees:
    10 mei 2018
    Heel veel mooie veilige fietstochten, daagjes, prachtige omgevingen en vreemde vogels gewenst 😉 Vooral mooi weer en geniet van alles wat er op jullie pad komt de komende weken. Fijne vakantie en tot het volgende reisverslag 👋🏻👋🏻🚲🚲
  6. Koosje de Leeuw:
    11 mei 2018
    Ha Henk en Helmi, ik schat in dat het zonnetje jullie begeleid op de eerste fietsdagen. Succes met de eerste etappes!
  7. Toondeleew:
    11 mei 2018
    Henk en Helmi een mooie en gezellige fietstocht toegewenst en veel mooi weer Gr toon
  8. Saartje:
    11 mei 2018
    Heel veel plezier pap en Helmi! Geniet van jullie vakantie. Ben benieuwd naar de verhalen! Xxx
  9. Riek van Alphen:
    Goeie reis veel plezier van Riek van Alphen
  10. Johan en Wiljan:
    11 mei 2018
    Ach Henk, een beetje regen is goed tegen het stof.
    Wordt alleen maar beter het weer.
    Eerst nog wat klusjes dus....... dan op naar het zuiden....

Veel plezier samen.

Tip: https://www.travelvalley.nl/ontspanning/een-weekendje-verdwalen-in-romantisch-brugge
  11. Yvonne Lutgerink:
    11 mei 2018
    Nou Henk, leuk hoor! Ik ga jullie volgen en wens jullie heel veel plezier!
    Yvonne
  12. Ab en Marietje:
    11 mei 2018
    We wensen jullie samen veel fietsplezier,mooi weer,weinig pech onderweg en zien uit naar jullie belevenissen via de reisblog.Groeten Ab en Marietje